Edukacja

PROGRAM „POLSKIE NADZIEJE OLIMPIJSKIE”
Polskiego Komitetu Olimpijskiego, firmy Procter & Gamble oraz Telewizji Polsat

Sport odgrywa istotną rolę w rozwoju dzieci i młodzieży, wywierając pozytywny wpływ zarówno na ich rozwój fizyczny, jak i psychiczny. U dzieci niepełnosprawnych sport pełni także ważną funkcję terapeutyczną, pomagając odzyskać wiarę we własne siły. Niestety w wielu przypadkach barierą w rozwijaniu predyspozycji sportowych dzieci i młodzieży jest brak odpowiedniego zaplecza w postaci sprzętu sportowego czy wsparcia trenerów.

Program „Polskie Nadzieje Olimpijskie” to wspólna inicjatywa Polskiego Komitetu Olimpijskiego, firmy Procter & Gamble oraz Telewizji Polsat, będąca wyrazem ich zaangażowania w aktywizację sportową dzieci i młodzieży. Celem tej w zamierzeniu corocznej akcji jest udzielanie wsparcia dzieciom i młodzieży uprawiającym sporty olimpijskie, jak również wspieranie i rozpowszechnianie aktywności sportowej dzieci chorych i niepełnosprawnych za pośrednictwem właściwych organizacji, zrzeszeń czy szkół sportowych. Partnerem inicjatywy została agencja Grey Group (WPP).

Przygotowała ona identyfikację wizualną oraz będzie tworzyć i wspierać dalszą komunikację programu. Chęć zaangażowania w projekt wyraziły również inne agencje należące do koncernu WPP: POSSIBLE, agencja digital; Millward Brown, dom badawczy; Mediacom, dom mediowy; (Added Value) Stratosfera, zajmująca się budowaniem strategii i innowacjami marketingowymi oraz analizami foresight.

Program finansowany jest z środków pozyskanych od sponsorów, a ich dyspozycja odbywa się poprzez Polską Fundację Olimpijską oraz Fundację Polsat. Do kolejnych edycji programu zapraszani będą również inni partnerzy i sponsorzy, którzy w aktywny sposób chcieliby wspierać rozwój sportowy dzieci i młodzieży, tak zdrowej, jak i niepełnosprawnej.

Pierwsza edycja programu ma charakter pilotażowy. Wśród tegorocznych beneficjentów znalazły się m.in. Tarnowskie Zrzeszenie Sportowe Niepełnosprawnych Start.

Kontakt dla mediów:
Włodzimierz Kleniewski / Polska Fundacja Olimpijska wkleniewski@pfo.org.pl, +48 603 747 744
Małgorzata Mejer / Procter & Gamble mejer.m@pg.com, +48 668 458 501
Krystyna Aldridge-Holc / Fundacja Polsat kaldridgeholc@polsat.com.pl, + 48 602 708 456

zestawienie sponsorów fundacji olimpijskiej

Sponsor Generalny

Sponsorzy

Sponsor Kolekcji
Olimpijskiej

Główny Partner Medyczny

Partnerzy

Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij