Inne

"Jedna drużyna" na ZIO PyeongChang 2018

"Jesteśmy jedną drużyną" - pod takim hasłem Polski Komitet Olimpijski będzie promował Polską Reprezentację Olimpijską PyeongChang 2018, jej Sponsorów i Partnerów, jednocześnie zachęcając Polaków do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. 9 lutego 2018 roku w południowokoreańskim PyeongChang rozpoczną się XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie. Najlepsi sportowcy z całego świata będą rywalizować ze sobą przez 17 dni.


Głównym motywem graficznym kampanii są kolorowe piktogramy - odzwierciedlające najważniejsze symbole zimowych igrzysk. Ich geometryczne kształty i żywe kolory nawiązują do bogatej kultury Korei Południowej.

- Zależało nam na prostym i bezpośrednim przekazie, stąd wybranie dziewięciu najważniejszych skojarzeń z zimą i igrzyskami w postaci właśnie symboli graficznych. Medal, góry, arena, śnieg, narty, cel, trasa, meta, łyżwy, między innymi właśnie te symbole chcemy przekazać naszym olimpijczykom, kibicom i sponsorom, aby w ten sposób pokazać, iż emocje olimpijskie łączą nas wszystkich. Udział naszych olimpijczyków w kampanii był dla nas najważniejszy. Cieszymy się, że zechcieli być częścią projektu i aktywnie włączyć się w promowanie idei olimpijskiej - powiedział Ireneusz Kutyła, Dyrektor Działu Marketingu PKOl.

Kampania, która będzie obejmowała telewizję, radio, prasę, outdoor, Internet, potrwa od połowy października 2017 roku do zakończenia igrzysk w PyeongChang.

www.olimpijski.pl

Sponsor Strategiczny

Sponsor Generalny

Sponsorzy

Sponsor Kolekcji
Olimpijskiej

Główny Partner Medyczny

Partnerzy

Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij