Inne

Kolekcja inspirowana sportowym sukcesem

PKOI i marka 4F zaprezentowały kolekcję olimpijską na Zimowe Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018. Zawodnicy w biało-czerwonych barwach nie raz stawali na najwyższych stopniach podium. Ich sukces stał się inspiracją dla zespołu OTCF do zaprojektowania najnowszej kolekcji.

Pokaz kolekcji ZIO PyeongChang 2018/Fot.: Szymon Sikora

Motywem przewodnim są geometryczne kształty, widoczne w nadrukach oraz zestawieniach kolorystycznych. W kolekcji moda przenika się z technologią. Innowacyjne rozwiązania pomagają sprostać ekstremalnym warunkom atmosferycznym.

TRWAŁA RELACJA
Współpraca marki 4F i Polskiego Komitetu Olimpijskiego rozpoczęła się w roku 2008. Od tego czasu projektanci OTCF opracowują indywidualne kolekcje, dostosowane do oczekiwań polskich sportowców.

 

Pokaz kolekcji ZIO PyeongChang 2018/Fot.: Szymon Sikora

- Symbioza sportu z biznesem nie jest przypadkowa. Każdy z tych światów wnosi do współpracy wyjątkowe wartości. Sport to zdrowa, bezpieczna dziedzina życia, budząca pozytywne emocje. A biznes? Jego dynamika, podążanie za innowacjami, to działania, z których sport może czerpać - mówi Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

- To naprawdę nadzwyczajna sytuacja. Polska marka ubiera naszą reprezentację i jesteśmy z tego bardzo dumni. Elastyczność, dostosowanie się firmy OTCF do potrzeb sportowców to postawa, którą doceniamy i dlatego nasza współpraca trwa już prawie dziesięć lat - dodaje A. Kraśnicki.

Już po raz czwarty sportowcy założą na siebie kolekcję olimpijską od 4F. Podczas zimowych igrzysk w PyeongChang marka 4F ubierze także reprezentacje: serbską, łotewską, chorwacką oraz grecką. Wszystkie kolekcje powstały we współpracy z narodowymi komitetami olimpijskimi i będą dostępne w sprzedaży detalicznej na ich rodzimych rynkach.

Pokaz kolekcji ZIO PyeongChang 2018/Fot.: Szymon Sikora

PONAD CZASEM
Nad kolekcją na igrzyska PyeongChang 2018 pracowało kilkudziesięciu projektantów pod kierownictwem artystycznym Ranity Sobańskiej i we współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim, który konsultował poszczególne elementy kolekcji już na etapie ich tworzenia. Korzystając z nowoczesnych technologii projektanci opracowali ubrania gwarantujące wytrzymałość i sprawność. Dlatego zamiast standardowych szwów wykorzystano spawane. Zastosowano także laserowe cięcia gwarantujące trwałość. Najnowsza kolekcja olimpijska to także reinterpretacja sportowego stylu lat 80. i 90.

Pokaz kolekcji ZIO PyeongChang 2018/Fot.: Szymon Sikora

- Każda kolejna kolekcja jest jak bomba, którą uda się rozbroić lub nie. Modele ubrań w naszych kolekcjach zostały naszpikowane nowoczesną technologią, tak aby sportowcy zaopatrzeni byli w stroje najwyższej jakości. Dodajmy do tego estetykę projektu, który jest udaną, w naszym odczuciu, próbą stworzenia czegoś ponadczasowego - mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF S.A.

Pokaz kolekcji ZIO PyeongChang 2018/Fot.: Szymon Sikora

- W kolekcji pojawiają się kolory narodowe i szarość, która jest tłem dla detali w kolorach białym i czerwonym. Współpraca z Polskim Komitetem Olimpijskim zaowocowała świetną kolekcją ubrań zimowych dla Olimpijczyków i Paraolimpijczyków. Jestem przekonany, że nasi sportowcy, jak zwykle, zdobędą podczas igrzysk wiele medali - dodaje I. Klaja.

www.olimpijski.pl
Fot.: Szymon Sikora

Sponsor Strategiczny

Sponsor Generalny

Sponsorzy

Sponsor Kolekcji
Olimpijskiej

Główny Partner Medyczny

Oficjalny przewoźnik

Partnerzy PKOl


Partnerzy Medialni PKOl

Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij