Inne

Eurosport i PKOl łączą siły

Eurosport, najpopularniejszy kanał sportowy w Polsce, a także miejsce, w którym bije serce igrzysk olimpijskich, został oficjalnym partnerem telewizyjnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Jest to kontynuacja misji wspierania idei olimpijskiej, którą wziął na siebie Eurosport, jako partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego przez najbliższe 10 lat.

Porozumienie podpisane/Fot.: Szymon Sikora

Porozumienie ogłoszono podczas konferencji z okazji 100 dni do rozpoczęcia XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w PyeongChang.

• Eurosport, oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich na terytorium Europy oraz Polski Komitet Olimpijski nawiązały strategiczne partnerstwo, pozwalające na dotarcie do szerokiego grona widzów, w tym także młodszego pokolenia.

• Dzięki porozumieniu, PyeongChang 2018, czyli pierwsze igrzyska olimpijskie w całości pokazywane również za pośrednictwem platform cyfrowych, będą jeszcze szerzej promowane wśród polskich kibiców z wykorzystaniem wyjątkowej narracji i zasięgu Eurosportu .

- Nadchodzące igrzyska olimpijskie są pierwszymi od czasu nawiązania przez nas przełomowej współpracy z MKOl. Jesteśmy zaszczyceni, że w Polsce połączyliśmy siły z PKOl w tej olimpijskiej podróży, ponieważ naszą ambicją jest wyniesienie sportowych emocji związanych z tym szczególnym wydarzeniem na zupełnie nowy poziom. Chcemy dotrzeć do nowych widzów, wszędzie tam, gdzie chcą nas oglądać - również tych młodszych, dlatego tak ważny jest dla nas sposób, w jaki opowiadamy o igrzyskach, innowacyjne narzędzia oraz zespół świetnych ekspertów - powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce.

- Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że do grona Partnerów Medialnych Polskiego Komitetu Olimpijskiego dołącza Eurosport. Nasza współpraca to szansa na dotarcie z przekazem do jeszcze szerszego grona odbiorców, a także możliwość zaprezentowania kampanii przygotowanej przez PKOl dla promocji Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej PyeongChang 2018. Kampania realizowana jest pod hasłem "Jesteśmy jedną drużyną", cieszymy się, iż od dziś Eurosport do niej należy - dodał Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Fot.: Szymon Sikora

Jednym z elementów misji Polskiego Komitetu Olimpijskiego jest promowanie idei olimpijskiej i upowszechnianie rozwoju poprzez sport. Dzięki nawiązaniu współpracy z Eurosportem, który gwarantuje nowoczesne i wielowymiarowe podejście do transmisji z igrzysk, dotrze ona do milionów kibiców w Polsce nie tylko na tradycyjnym ekranie telewizora, ale również poprzez inne platformy, media społecznościowe, a także oficjalne strefy kibica.

Eurosport zapewni zupełnie nowe doświadczenia związane z igrzyskami poprzez transmisje na żywo i na żądanie na wszystkich ekranach w 48 europejskich krajach. Zaangażuje widzów we wciągającą opowieść pokazaną z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jej narratorami będą znakomici eksperci i sportowcy, relacjonujący wszystkie wydarzenia z olimpijskich aren, zbliżając kibiców do igrzysk i ich bohaterów - olimpijczyków. Co więcej, interaktywna aplikacja Eurosport Player będzie jedynym miejscem, w których widzowie będą mogli obejrzeć każdą sekundę olimpijskich zmagań - online, na urządzeniach mobilnych czy telewizorach z dostępem do Internetu.

Marzenna Koszewska/Fot.: Szymon Sikora

- Na 100 dni przed igrzyskami kwalifikacje olimpijską posiada para taneczna w łyżwiarstwie figurowym oraz 5 zawodniczek w biathlonie (miejsca zdobyte dla kraju). Kwalifikacje olimpijskie w pozostałych dyscyplinach sportu zdobywane będą w sezonie zimowym 2017/2018, maksymalnie do 20 stycznia 2018 r. - powiedziała Marzenna Koszewska, szef Polskiej Misji Olimpijskiej PyeongChang 2018. - Po zakończeniu procesu kwalifikacji polskie związki sportowe wnioskują skład zawodników i osób współpracujących, który po konsultacjach i zaopiniowaniu przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, Sztab Przygotowań Olimpijskich oraz Komisję Sportową PKOl zostanie zatwierdzony przez Zarząd Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Zatwierdzony skład zostanie potwierdzony w PyeongChang przez Szefową Misji w dniu 28 stycznia 2018 r.

XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie w PyeongChang odbędą się w dniach 9-25 lutego 2018.

www.olimpijski.pl
Fot.: Szymon Sikora

Sponsor Strategiczny

Sponsor Generalny

Sponsorzy

Sponsor Kolekcji
Olimpijskiej

Główny Partner Medyczny

Oficjalny przewoźnik

Partnerzy PKOl


Partnerzy Medialni PKOl

Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij